کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316441 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تجربه پرواز مانند یک خلبان با استفاده از هدست واقعیت مجاری

خطوط هوایی Quantas هدست های واقعیت مجاری Gear VR سامسونگ را در پروازهایش عرضه می‌کند. با استفاده از این گجت مسافران می‌توانند از شبیه‌ساز پرواز استفاده کنند و چشم‌اندازی شخصی از کابین خلبان درون هواپیما به دست آورند.


Qantas to trial Samsung Gear VR headset for in-flight entertainment

Quantas با گسترش این ایده قابلیت جدیدی برای مسافران فرست کلاس خود فراهم کرده است. بدین ترتیب مسافران در پروازهای ایرباس ۳۸۰A می‌توانند با استفاده از هدست واقعیت مجازی Gear VR  به هر جا که می‌خواهند بروند علاوه بر این صندلی‌های درجه‌یک در Sydney و Melbourne نیز از Gear VR پشتیبانی می‌کنند به‌طوری که می‌توان مقصد خود را پیشاپیش مشاهده نمود.

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ کاربرد دیگر Gear VR نمایش فیلم در یک صفحه‌ی بزرگ مجازی به‌جای مانیتور کوچکی است که به‌طور معمول در هواپیما وجود دارد. اگر شما احساس بودن در یک پرواز را نداشتید می‌توانید با یک کلیک تصاویر واقعی از فرود هواپیما را توسط دوربین‌های خارج هواپیما مشاهده کنید.Gear VR سامسونگ گجتی است که با متصل شدن به یک دستگاه گلکسی نوت۴ می‌تواند تجربه استفاده از  Oculus Rift را فراهم کند. Jaunt و Tourism NT تصاویر زنده‌ای از مقصد موردنظر ارائه می‌دهند.

gsmarena_002

Quantas متعهد شده تا آخرین فنّاوری‌های درون پروازی را برای مسافرانش فراهم کند؛ به‌عنوان مثال آن‌ها در ارتفاع ۴۰ هزار پا از سطح دریا به فیلم‌های موردعلاقه شان دسترسی خواهند داشت. هدست های Gear VR در قسمت فرست کلاس پروازهای سیدنی به ملبورن و هم‌چنین استرالیا به لس‌آنجلس از فروردین ماه عرضه خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24969 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/11/13 تعداد مشاهده: 1509
سافت گذر